dc1 "blog"

Precz ze stereotypami i polityczna poprawnoscia

„Afera” Techkultury

3 komentarze


Heh, nawet takiej slepej kurze jak ja czasem trafi sie ziarno:)

Tak ogolnie to dosyc pozno sie zorientowalem ze z mini „aferki” jaka postanowilem rozpetac o podejrzanym designie Techkultury ktos w koncu opisal!

Niestety, okazalo sie ze moje screenshoty ktore rozeslalem 2-go czerwca i notka do znanych blogersow, nie sa moje. Tzn sa moje, ale np. pwrzosin twierdzi ze:

Zdaniem Rychlickiego logotyp Techkultury jest bardzo mocno zainspirowany logotypem Smashing Magazine. Litera jest wpisana w kwadrat, kolorystyka jest praktycznie identyczna, układ napisów również

Z tego wynika ze nazywam sie Rychlicki. I ze dc1 to moja druga, anonimowa tozsamosc…

No bo jak wytlumaczyc ze ja 2 czerwca 2008 14:23 rozysylam maila (wraz ze screenshotami) do blogersow (i samej Techkultury) a 3 czerwca pojawia sie post na blogu Tomasza Rychlickiego z tymi samymi screenshotami…

Masakra! Ile ja osob wyprowadzilem z rownowagi, ile osob przypadkiem zbluzgalem, 2 dni temu na Antyweb.pl w komentarzach nawet Artura Kurasinskiego! Zupelnym przypadkiem. A on mi jeszcze odparowal ze mam sie kiedys „na zywo” pojawic na Auli i sobie popyskowac. Teraz jak sie Tomek Rychlicki tam pojawi…

A tak serio: Panie Rychlicki – jezeli zostanie Pan kiedykolwiek zbanowany/obrazony gdziekolwiek – to przepraszam!!! DC1 TO NIE T.RYCHLICKI!!!

Ja pier… az mi glupio teraz.

Wracajac do „aferki” Techkultury, to naprawde sie ciesze, ze chociaz 2 osoby (Rychlicki i pwrzosin) mialy jaja zeby o tym napisac.

Reszta niech sie wstydzi i dalej pisze o NK i Gronie, niech tworzy Kodeksy, jezdzi na Aule i inne Barcampy i niech se lize dupsko ze az milo. Taka nasza Polska, szara rzeczywistosc.

UPDATE:

Tak wogole to jestem calkiem niezle do tylu – okazalo sie ze Pawel Opydo juz wyjasnial pochodzenie „wlasnego designu” –  w tym poscie.

Pawelku – TAK rozmwialem ze Svenem, TAK uwaza ze logo jest BARDZO PODOBNE, TAK „inspirujesz” sie innymi, wielekrotnie, w kazdej pozycji. TAK uwazam ze twoje tlumaczenie sie jest strasznie pokretne i sciemniasz. TAK uwazam ze jestes beztalenciem ktore proboje na sile sie wkrecic w „towarzystwo” (w Hollywood pewnie dawalbys…d…).

Written by 1dc1

18 lipca 2008 @ 18:25

Napisane w Rozne

Tagged with

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gwoli ścisłości: Tomek Rychlicki ma u siebie inne screeny niż ty – u niego są tylko logotypy. Twoje screeny zalinkowałem bezpośrednio z wykopu nie znając tego bloga i na dodatek maszyna bblog.pl zabiła link – co zaraz postaram się naprawić 🙂

    Pozdr
    P.

    pwrzosin

    22 lipca 2008 at 14:19

  2. @pwrzosin – logotypy tez w mailu rozeslalem (wraz ze screenshotem 2 omawianych serwisow), ogolnie to nie ma nic nikomu za zle(bynajmniej wykorzystania screenshotow), ciesze sie ze ktos zwrocil na problem Techkultury uwage, masz jaja!
    Tak jak napisalem w poscie – malo kto (w zasadzie 3 osoby – liczac ze mna) uznaly ze Pawel w perfidny sposob sie „inspiruje”.

    1dc1

    22 lipca 2008 at 19:14

  3. Plagiat jest paskudny. Chciałem też o tym napisać, ale stwierdziłem, że nie chcę się maczać w tym temaciku.

    klos

    28 lipca 2008 at 04:32


Skomentuj

