dc1 "blog"

Precz ze stereotypami i polityczna poprawnoscia

Po Co mi iPhone? (Antyweb.pl)

leave a comment »


Trzeba przyznac ze zostalem calkowicie zaskoczony, ze na stronie Antyweb.pl, Grzegorz Marczak dopuscicl do „druku” tekst, ktory mozna by nazwac luzna refleksja nt iPhone – ile naprawde jest wart iPhone.
Zaskoczony dlatego, ze Antyweb jest znane z przychylnosci do Apple a zwlaszcza iPhone.

Oczywiscie wszyscy wyznawcy Apple i iPhone we wlasciwy sposob skrytykowali tekst (standard – powiedz tylko cos zlego na Apple/iPhone a wyzwiemy Cie od idiotow) nie rozumiejac chyba samego tekstu, ktory nie jest Anty-iPhone tylko zadaje proste pytania – do czego w codziennym zyciu moze przydac sie iPhone? W czym jest bardziej rewolucyjny niz PDA lub inny telefon komorkowy?

Ekran dotykowy to zadna nowosc, a „plynne” menu i ladny design to naprawde cechy ktore decyduja o przesiadce z zaawansowanych telefonow na iPhone?

Zaden z fanow iPhone nie jest wstanie wskazac funkcji ktora bylaby ta decydujaca, ktora czyni iPhone „rewolucyjnym” w stosunku do innych urzadzen mobilnych.

Ilosc wad w jakie (swiadomie) wyposazyl Apple w iPhone jest na tyle spora, ze trudno znalezc jakiekolwiek logiczne wytlumaczenie. Ktos napisal ze wiele rzeczy bedzie w „nastepnej wersji” lub mozna jej poprawic lamiac oryginalny software. Oba argumenty sa na tyle niepowazne i nielogiczne, ze nie warto ich komentowac.

A wiec wszystko sprowadza sie do tego ze iPhone to:

0) marka Apple

1) ladny design

2) kolorowe ikonki

3) ladnie animowane menu

4) byc moze przegladarka (tutaj nalezy sie zastanowic czy znienawidzone Safari nawet przez applefanow to taka rewelacja – inne telefony/PDA takze maja calkkiem sprawne przegladarki)

To wszystko. Nie ma nic, naprawde nic (jezeli jest – prosze wskazac! mam iPhone’a wiec szybko zweryfikuje:) co by dawalo sygnal ze warto przesiadac sie na ten gadzet.

iPhone to urzadzenie dla ludzi – tak jak juz ktos napisal – ktorzy „lubia miec” modne zabawki.

Reklamy

Written by 1dc1

13 sierpnia 2008 @ 07:51

Napisane w Applemania

Tagged with

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: