dc1 "blog"

Precz ze stereotypami i polityczna poprawnoscia

Kolejny mit OSX – zero restartow i prostota uzytkowania

leave a comment »


Tak, podobno na OSX nie robi sie restartow tak jak na Windows po instalacji czegos-tam (programu, sterownika).

Podobno tez OSX jest super-prosty w uzytkowaniu. To moglby napisac tylko ktos, kto nieuzywa OSX.

Na Antyweb.pl znalazlem fajny filmik ktory obrazuje zachowanie OSX:

(Nie wspomne juz o ilosci updatow OSX oraz iTunes)

Reklamy

Written by 1dc1

20 września 2010 @ 13:25

Napisane w Bez kategorii

Tagged with , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: