dc1 "blog"

Precz ze stereotypami i polityczna poprawnoscia

Apple znika z Google – zle wiesci dla fanbojow

leave a comment »


Mam dwie, zle wiadomosci dla fanbojow Apple.

1) Wszystkie strony, posty, linki, emaile, reklamy zwiazane z firma Apple znikna z wyszykiwarki Google oraz jej produktow (GMail, Adwords).
Jako ze Apple jest bezprosrednia konkurencja Google w branzy telefonii komorkowej, Google wprowadza blokade tresci zwiazanej z konkurentem. Jest to bezposredni odzew na to blokade aplikacji i tresci zwiazanych z Androidem w AppStore.

2) Apple jako producent sprzetu i oprogramowania bedzie musial wyposazyc swoj system operacyjny w selektor przegladarek, tak samo jak firma Microsoft w swoim Windows.

Ma to na celu rowne traktowanie producentow przegladarek i systemow operacyjnych.

Oczywiscie obie wiadomosci nie sa prawdziwe, ale pokazuja co moze sie niedlugo stac z powodu nowych, wysoce niemoralnych i nieuczciwych ruchow korporacji Apple o ktorych wiecej w artykule na Antyweb.pl
W komentarzach na Antyweb.pl jednak mozna znalezc proby usprawiedliwiania Apple (oczywiscie przez jej bezmozgich klakierow) co jest bardzo szokujace – jak bardzo dobra reklama moze komus wyprac mozg.

Wg fanbojow, wolnosc polega na tym, ze konkurencje trzeba niszczyc kazdy mozliwym sposobem, ze polega na zakazach i nakazach. Mam nadzieje, ze predzej czy pozniej ktos utrze nosa Apple, tak jak kiedys to zrobil Microsoft.

Reklamy

Written by 1dc1

27 listopada 2010 @ 23:35

Napisane w Bez kategorii

Tagged with , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: