dc1 "blog"

Precz ze stereotypami i polityczna poprawnoscia

Steve Jobs niezyje

leave a comment »


Steve Jobs zmarl na raka w wieku 56 lat. Swiat stracil niesamowicie wartosciowego czlowieka. Wizjonera, czlowieka bogatego duchowo.

Mimo ze jestem postrzegany jako „hejter” firmy Apple, zawsze mialem, mam i  bede mial wiele szacunku dla Steve’a Jobs’a.

Rano obudzil mnie iPhone – dzielo Steve’a. W drodze do pracy sluchalem „Rock You Like a Hurricane” na iPodzie. Tego posta na komputerze stworzonym przez Steve’a – iMac 27″.

Dla mnie byl wielka ikona informatyki, czlowiekiem ktory wprowadzil komputery pod strzechy, wizjonerem ktory wielokrotnie zmienial postrzeganie komputerow na lepsze, w koncu – tworca Apple Computers – jednej z najwspanialszych firm w dziejach.

Odszedl wielki czlowiek. Steve  – bedzie nam Ciebie brakowalo.

Nie mam slow zeby opisac jak wielka strata to jest.

Written by 1dc1

6 października 2011 @ 05:44

Napisane w Bez kategorii

Tagged with ,

Skomentuj

